Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Ga naar onderkantPagina: 123
Onderwerp: 1e broodoven ledendag een succes
Re:1e broodoven ledendag een succes 1 Jaar, 3 Maanden geleden  
Inderdaad, zeer geslaagde dag en voor herhaling vatbaar. Ik kon 't gisteren toch niet laten om de oven op te stoken en wat pizza's te bakken... Vanmorgen was de oven nog 130 C, dus nu nog wat bijstoken om straks het desembrood (met de desemcultuur van Edwin) te gaan bakken.

Trouwens, erg mooie foto's Willem!

groeten,
Laurens
Laurens
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Locatie: Someren Verjaardag: 27.07
Het onderwerp is afgesloten.

Ik heb ook genoten van de ledendag. De uitleg van Edwin was voorteffelijk. Ik heb van hem veel geleerd. De chef-kok van Sander heeft mij geholpen met het draaien van de bolussen. Hierbij wil ik hem nogmaals bedanken. Ik vond het ook leuk om te horen van Sander hoe hij zijn bedrijf heeft opgezet met als middelpunt zijn mooie oven.
Helaas heb ik niet met iedereen gesproken. Ik hoop dat we de volgende keer eerder kunnen beginnen. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
Wat mij opvalt is de lange stenen van de zijwanden van de oven. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
Han
Fresh Boarder
graphgraph

Beste mensen,

Ook ik heb genoten van de eerste broodoven ledendag. Zeker iets om volgend jaar weer te doen! Heel erg bedankt voor jullie enthousiaste reacties, en natuurlijk ook voor jullie eigen inbreng, ook namens Sander.

Rick
broodoven
Moderator
graphgraph

Ik vond het al jammer dat ik er niet bij kon zijn, en nu ik alle foto's en reacties zie wordt dat er niet beter op Het zag er allemaal erg gezellig en erg lekker uit. Volgende keer ben ik dus zeker van de partij!

Groet,
Chris
cckarman
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Man Locatie: Den Oever (Noord Holland) Verjaardag: 08.05

Ga naar bovenkantPagina: 123