|
|
 |
 | | |
|
Onderwerp: 1e broodoven ledendag een succes
|
|
1e broodoven ledendag een succes 1 Jaar, 2 Maanden geleden
|
|
|
De broodoven ledendag van 23 mei 2009 was wat mij en mijn echtgenote betreft absoluut een succes.
Mijn dank voor de organisatie gaat naar Rick en Sander die alle aanwezigen een aangename en leerzame middag / avond hebben bezorgd. En aan de afwezigen zeg ik: hoop op een volgende gelegenheid, en ben er dan bij.
Groet,
ook namens Sanneke,
Ron
|
|
ron
Fresh Boarder
|
|
|
|
|
Re:1e broodoven ledendag een succes 1 Jaar, 2 Maanden geleden
|
|
|
Daar sluit ik mij graag bij aan! Helaas was Mr. Bolus al vertrokken, maar via deze weg mijn complimenten - voortreffelijk (zou graag ook de andere recepten terugzien op dit forum).
Wat mij betreft nog eens voor herhaling vatbaar.
Bedankt,
Rik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inderdaad het was leuk en zeer zeker voor herhaling vatbaar m.a.w moete we niet een datum prikken.
Wat ik een beetje jammer vond dat ik niet wist wie wie was mijn persoontje werd wel herkend waarschijnlijk door de avator waar mijn tronie op staat.
Misschien is het een idee om naamplaatjes gecombineert met de nickname bij een volgende ontmoeting of het opzetten van een smoelenboek.
Rene=steenbakkertje
gemmoloog@msn.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
We hebben echt genoten op de ledendag 2009. Wij willen Sander, Rick, en iedereen voor zijn culinaire inbreng bedanken. Wij zijn er zeker bij in 2010.
Groetjes Willem (Oven van Willem uit Limburg) en Hilde.
Onderstaand een aantal foto´s.
Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
|
|
willem
Junior Boarder
|
|
|
|
|
|
|
|
broodbakken ledendag 2009. Zuurdesembrood.
Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
|
|
willem
Junior Boarder
|
|
|
|
|
|
|
|
voorgerecht ledendag 2009 samen met het gebakken brood
Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor gebruikers. Log-in of Registreer je.
|
|
willem
Junior Boarder
|
|
|
|
|
 | | |
|